Haverundvisning med pizzaspisning

Naturplanteskolen Stærkendevej 177, Hedehusene, Danmark

Kom til haverundvisning, hvor Havebrugskonsulent og ejer af Naturplanteskolen, Aiah Noack, viser rundt på Naturplanteskolen. Efterfølgende er der mulighed for at købe pizzaer, og spise dem i Naturplanteskolens have.

Skovhaven

Naturplanteskolen Stærkendevej 177, Hedehusene, Danmark

Skov i haven eller have i skoven, skovhave er begge dele og alligevel ikke. Skovhaven i permakulturens termer er oftest et designet spiseligt fler-lags dyrkningssystem, som gør det intensivt som udendørs spisekammer, langvarigt, nemt at passe og yderst mangfoldigt.

Flerårige grøntsager med forårshøst

Naturplanteskolen Stærkendevej 177, Hedehusene, Danmark

Flerårige grøntsager tager udgangspunkt i både gamle og glemte nordiske køkkenurter og farverige madtraditioner fra andre himmelstrøg. Med permakulturens interesse for bæredygtige, nemme og gennemtænkte dyrkningssystemer og spiselige afgrøder genopdager vi de flerårige grøntsager med potentiale for høst næsten året rundt og et væld af smage, teksturer, farver, næringsstoffer.

Kr. 600,00

Naturplanteskolen på Malmø Garden Show

Malmø

Malmø Garden Show er en af ​​Sveriges mest populære have festivaler og Naturplanteskolen deltager lørdag d. 4. juni, hvor vi er til stede med vores unikke udvalg af planter og frø til spiselige planter og blomster.

Haverundvisning med pizzaspisning

Kr. 50,00

Byg din egen pizzaovn

Naturplanteskolen Stærkendevej 177, Hedehusene, Danmark

Vil du gerne bygge din egen pizzaovn med fokus på genbrugsmaterialer og et slutresultatet som er unikt og dit eget? På dette kursus vil du lære grundlæggende teknikker omkring håndteringen af dej og betjening af brændefyret ovn.

Kr. 1800,00

Lær at tegne i naturen/Plante croquis

Naturplanteskolen Stærkendevej 177, Hedehusene, Danmark

Lær at tegne i naturen. Vi tilbringer en kreativ eftermiddag sammen, hvor vi tegner de smukke blomster, planter og frugter som vokser i haven. Du vil blive guidet i hvordan du ser og tegner, samt laver lette laveringer med akvarel.

Kr. 350,00

Vild fermentering

Naturplanteskolen Stærkendevej 177, Hedehusene, Danmark

Vild fermentering for begyndere med Søren Holt. Lær de grundlæggende teknikker i fermentering af grøntsager, urter og umoden frugt. Der er mange mirabeller på Naturplanteskolen, som vi vil lægge i glas.

Kr. 250,00

Invitér familie og venner på Natur-brunch

Naturplanteskolen Stærkendevej 177, Hedehusene, Danmark

Naturplanteskolens café tilbyder nu vores helt unikke Natur-brunch på udvalgte dage over sommeren mellem kl. 10-13. Den kan nydes i caféen eller på et af de mange hyggelig steder i haven.

Kr. 155,00

Invitér familie og venner på Mini brunch

Naturplanteskolen Stærkendevej 177, Hedehusene, Danmark

Naturplanteskolens café tilbyder nu vores helt unikke Mini brunch på udvalgte dage over sommeren mellem kl. 10-13. Den kan nydes i caféen eller på et af de mange hyggelig steder i haven.

Kr. 85,00

Invitér familie og venner på Natur-brunch