Naturplanteskolens julemarked 2023

Udløbet

Naturjulemarked (Lørdag)

Naturjulemarked d. 25. november 2023

Vi åbner dørene kl. 10, og julestuen er åben begge dage til kl. 16. Kom og lav en vild og bæredygtig jule-dekoration med ting du selv er med til at hente i vores skov. Imens kan du nyde vores gammeldags æbleskiver og et glas gløgg, til både børn og voksne, kaffe og andre lækkerier.

Kl. 11:
Rundvisning for børn: Er der mon små skovnisser, som gemmer sig i skoven, og måske vi får lov at samle mos, gran og kogler til vores juledekorationer.

Kl. 13:
Interaktiv julesuppe og ristede kastanjer. Vær med til at høste, smage og snitte urter og grøntsager, inden de ryger i den store gryde til årets julesuppe. Vi skal riste kernerne fra græskarrene til topping og spise ristede kastanjer til dessert. Prisen er kr. 90,- pr. voksne og kr. 45,- pr. barn, og du kan tilmelde dig her.

Kl. 14:
Ornitolog og fuglefotograf Carsten Høyer fortæller om fuglene i vores haver, og hvordan du kan få flere af dem, hvad der virker, og hvad du helst ikke skal gøre.

BODER:

• Keramik af Agnete Wendelboe fra Kunst og Kreativitet
  • Håndlavet økologiske sæber og hudplejeprodukter fra Tilbage.dk
  • Gran, julenisser og honning fra Henning og Lis, de lokale biavlere

Vi glæder os til at se kunder, venner og alle andre til vores hyggelige julemarked.