Dyrk selv ssvampe på NaturplanteskolenNaturplanteskolen

lørdag 22 jan 2022
Udløbet

Dyrk selv svamp

Med en plastikspand, noget strøelse, en gryde, god hygiejne samt ganske få andre ting og dit svampemycelium kan du dyrke svampe selv til hele familien i vinterperioden.

Lær hvordan du gør, inkl. tips og ideer til at håndtere evt. udfordringer, fra den erfarne svampedyrker Bjørn Gyde Poulsen.

Vi gennemgår også, hvor kan man stille svampene, dvs. lys, plads, temperatur, krav samt anvendelse af svampene. Og hvordan man anvender det brugte svampe substrat

Tid og sted:
Kl. 13.00 – 16.00 på Naturplanteskolen, Hedehusene.

Underviser:
Bjørn Gyde Poulsen

Alle:
Kr. 200,00 pr. person som inkluderer te og kaffe samt at du får den første klargjorte spand med svampemycelium med hjem, og din tilmelding er registeret, når du får en mail om at dit køb er gennemført.

Deltagerantal:
6 – 15 personer.

Sidste frist for tilmelding, betaling & aflysning
5 dage før arrangementets start.

Hvis vi aflyser:
Betalingen for din deltagelse i arrangementet returneres snarest muligt, hvis Naturplanteskolen aflyser arrangementet.

Har du spørgsmål til arrangementet eller din tilmelding:
Kontakt Naturplanteskolen på spisdinhave@naturplanteskolen.dk.

Gennemføres naturligvis med udgangspunkt i gældende coronaregler!