• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Fra pløjelandbrug til fødevareproducerende skove

tirsdag 5. marts 2024, 19:00 - 21:00

- Kr. 75,00
Fra pløjemark til madskov.

Fra pløjelandbrug til fødevareproducerende skove

Tirsdag den 5. marts kl. 19.00 – 21.00 i Taastrup Kulturcenter, Poppel Allé 12, Taastrup

Kom og hør Mira Illeris og Esben Schultz, fortælle om deres konkrete erfaringer med etablering og drift om skovlandbrug på deres eget sted Permakulturgaarden, Skovvirke. Her har de gennem mange år har arbejdet med permakultur-landbrug som modstykke til det konventionelle landbrug.

De vil fortælle om deres visioner, for mere liv på landet gennem småskalalandbrug, der genskover landskabet med madskove, nøddeskove, hønseskove, market gardens, regenerative marker og naturskove. De drømmer om et landbrug, der er kulstofsbindende, styrker biodiversiteten og stadig producerer fødevarer til 12 millioner mennesker.

Lige nu er de aktuelle med bogen Permakultur – Sådan regenererer vi naturressourcerne og modvirker klimaforandringerne.

Arrangementet gennemføres i samarbejde mellem Naturplanteskolens Venner og Tendensklog.

Ikke medlemmer af Naturplanteskolens Venner: kr. 75,00
Medlemmer af Naturplanteskolens Venner: kr. 50,00 – skriv til foreningen@naturplanteskolensvenner.dk for at få en rabatkode.

Deltagerantal:
Max. 100 deltagere.