Karl-Henning og biodynamiske grøntsager

lørdag 26 feb 2022
Udløbet

Biodynamiske grøntsager – fortalt af bio-bonde Karl Henning Mikkelsen

Karl Henning Mikkelsen er en dedikeret biodynamisk bonde, der siden 1996 på sin gård Højbo ved Brande i Midtjylland, har avlet de bedste kartofler, gulerødder, rødbeder, selleri, porrer, kål mm.

Kom og hør hans spændende fortælling, få smagsprøver på hans lækre sager, og køb hans dejlige grøntsager med hjem.

Pris m.v.:
Kr. 100,- inkl. kaffe/te. Din tilmelding er registeret, når du får en mail om at dit køb er gennemført. Medlemmer af Naturplanteskolens venner kan kontaktes os for at få en rabatkode på spisdinhave@naturplanteskolen.dk.

Tid og sted:
Kl. 10.00 – 11.00. Kurset finder sted på Naturplanteskolen, Stærkendevej 177, Hedehusene.

Underviser/foredragsholder:
Karl Henning Mikkelsen

Deltagerantal:
Max. 20 deltagere

Sidste frist for tilmelding, betaling & aflysning
2 dage før arrangementets start.

Hvis vi aflyser:
Betalingen for din deltagelse i arrangementet returneres snarest muligt, hvis Naturplanteskolen aflyser arrangementet.

Har du spørgsmål til arrangementet eller din tilmelding:
Kontakt Naturplanteskolen på spisdinhave@naturplanteskolen.dk.