Kurser & events

Kr. 500,00

Pileflet (weekendkursus)

Flet en skøn kurv i pil

Få god instruktion fra bunden af, til at flette din egen kurv. Dejligt kreativt weekendkursus med få deltagere på den hyggelige Naturplanteskole i Hedehusene.

Instruktør pilefletter Anne-Marie Larsen

Kr 500 pr person inkl. kaffe, te og kage begge dage. Husk madpakke, eller køb en sandwich i cafeen.
Udgift til pil må påregnes, og afregnes direkte til instruktøren.

Medbring skarp beskærersaks, en sten, praktisk tøj og varme sko.

Kursusafgift pr deltager:
Kr. 500,- pr person inkl. kaffe, te og kage begge dage. Husk madpakke, eller køb en sandwich i cafeen.
Udgift til pil må påregnes, og afregnes direkte til instruktøren. Din tilmelding tilmelding er registeret, når du får en mail om at dit køb er gennemført.

Medlemmer af Naturplanteskolens Venner
Kr. 450,- pr. person/medlem. Skriv til os på spisdinhave@naturplanteskolen.dk for at få en rabatkode til arrangementet.

Arrangeret af Naturplanteskolen og Naturplanteskolens venner, med opbakning fra foreningen Frøsamlerne.

Deltagerantal
Max 16 deltagere.

Sidste frist for tilmelding, betaling & aflysning
2 dage før arrangementets start.

Hvis vi aflyser
Betalingen for din deltagelse i arrangementet returneres snarest muligt, hvis Naturplanteskolen aflyser arrangementet.

Har du spørgsmål til arrangementet eller din tilmelding:
Kontakt Naturplanteskolen på spisdinhave@naturplanteskolen.dk.