Naturbrunch

Naturplanteskolen Stærkendevej 177, Hedehusene, Danmark

Naturplanteskolens café tilbyder vores helt unikke Natur-brunch på udvalgte dage over sommeren, og kan nydes i caféen eller på et af de mange hyggelig steder i haven.

Sans og smag i haven

Naturplanteskolen Stærkendevej 177, Hedehusene, Danmark

Sans og smag i haven - Vi går rundt i haven for at smage på de spiselige blomster og planter. Mange planter giver også et særligt duftindtryk. Lær disse planter at kende. Vi stimulerer også lyttesansen i den bagerste del af haven.

Sans og smag i haven

Naturbrunch

Naturplanteskolen Stærkendevej 177, Hedehusene, Danmark

Yoga for haveglæde er en række yogaprogrammer, der er skabt specifikt til havefolk. Gennem yogaen lærer du at variere dit havearbejde med sunde stillinger, så du forebygger skader og rygsmerter.

Tegn og mal i naturen

Naturplanteskolen Stærkendevej 177, Hedehusene, Danmark

Tegn og mal i naturen sammen med Ida Glad og tilbring en dejlig kreativ eftermiddag, hvor vi tegner de smukke blomster, planter og frugter som vokser i haven. Du vil blive guidet i, hvordan du ser og tegner samt laver lette laveringer med akvarel.

Biodiversitetsdage med sommerfuglesafari

Naturplanteskolen Stærkendevej 177, Hedehusene, Danmark

Kom til biodiversitetens dage på Naturplanteskolen, hvor sommerfugle-eksperten Kenneth Penter Pedersen og Sabine Hansen byder på aktiviteter for både børn og voksne.

Rosenkåring 2023 i Valbyparken

Valbyparken Hammelstrupvej 100, København, Danmark

Rosenkåring 2023 finder atter sted i Valbyparken, hvor Naturplanteskolen også er til stede med en stand.

Tegn og mal i naturen

Så dine egne efterårsgrøntsager

Naturplanteskolen Stærkendevej 177, Hedehusene, Danmark

Vi hører om hvordan man kan udvide havesæsonen samt vores udbud af grønt om vinteren. Vi skal prøve at så forskellige hårdføre salater og urter der vokser godt om efteråret samt kan tåle en del frost.