Indlæser Begivenheder

« All Events

• Denne begivenhed er allerede afholdt.

Samtalesalon – Mangfoldighed

søndag 25. juli 2021, 14:00 - 16:00

- Kr. 150,00
Samtalesaloner på Naturplanteskolen

Samtalesalon – Mangfoldighed

Kom og vær med i en Samtalesalon, hvor vi tager afsæt i grundlæggende principper i naturen for at blive klogere på, hvad der kan guide os i livet som mennesker.

Dagens tema er ”Mangfoldighed”, fordi vi ønsker at se, hvordan den biodiversitet, mange af os ønsker i haven, kan inspirere til at skabe bæredygtige økosystemer i vores liv som mennesker.

De fleste af os, vil sige ”ja tak” til mangfoldighed, men der kan være mange dilemmaer forbundet med mangfoldighed. Både i hvordan vi opbygger fællesskaber, og også i hvordan vi tænker vores eget indre liv.

Er der f.eks. plads til dem, der ikke synes, der er plads til andre? Er der plads tl dem, der vil noget andet end mig og dermed indsnævrer mine muligheder?  Er der plads til de sider af mig, der kan få mig til at gøre noget fuldstændig uventet og usammenhængende ift. hvem jeg ellers er? Ensretning i samfundet og inde i os selv gør tingene lettere. Kan vi virkelig stole på, at mangfoldighed gør os mere bæredygtige?

Det vil vi forsøge sammen at blive klogere på i en samtalesalon om ”Mangfoldighed”.

Hvad er en Samtalesalon?
En Samtalesalon er et to timers arrangement, hvor du vil blive sat sammen på kryds og tværs med de andre fremmødte for at tale sammen om dagens tema. Du vil blive guided hele vejen igennem med sjove samtaleøvelser og spørgsmål, og du behøver hverken at være klog eller velargumenteret. Bare kom som du er. Formålet er at møde mennesker med samme interesse som dig og blive klogere på dig selv og livet.

Om vores vært Sarah Warny Berg:
Sarah har virksomheden Klogere Sammen, hvor hun lever af at skabe dialog og samhørighed mellem mennesker, bl.a. gennem Samtalesaloner.

Kursuspris:
Kr. 150,00 pr. person, og det inkluderer kaffe/te.

Deltagerantal:
30 deltager.

Sidste frist for tilmelding, betaling & aflysning
2 dage før arrangementets start.

Hvis vi aflyser:
Betalingen for din deltagelse i arrangementet returneres snarest muligt, hvis Naturplanteskolen aflyser arrangementet.

Har du spørgsmål til arrangementet eller din tilmelding:
Kontakt Naturplanteskolen på spisdinhave@naturplanteskolen.dk.

Gennemføres naturligvis med udgangspunkt i gældende coronaregler!

Dato:
søndag 25. juli 2021