Handymen

Jern og andre metaller – Højbede – Redskaber – Skilte – Anhænger til havetraktor mm. – Fremstilling og reparation.

Kort sagt…… Hvis det kan stå stille, kan det laves!

Naturplanteskolens to friske handymen, Henrik og John udfører skræddersyede specialprojekter. Kom med tegninger, mål og ønsker på lørdage, hvor værkstedet har åbent eller send os en mail på spisdinhave@naturplanteskolen.dk

Materialer: træ, beton, stål mm.

Træ-arbejde:
Bygge, dreje, skære, høvle mm. Vi bruger naturligt stærkt og holdbart træ fx lærk og douglas, som er ubehandlede, dvs ikke trykimprægneret, og gerne lokalproduceret.

• Brændereoler
  • Borde, bænke, diske, reoler
  • Hønsehus
  • Højbede
  • Parasolfod til plantedyrkning
  • Hylder

Har du rod for meget? Har du rod i haven?

Brug Henriks stub- og buskfjerning.

Buske, rødder og store sten fjernes med træk fra køretøj. Derfor kommer der ikke skader i haven eller på plænen. Vi kan fjerne stubben og vi rydder op efter os, hvis der er et hul. Opgaver udføres året rundt.

Kontakt Henrik Magnusson 50224161 og få et tilbud.

En af Naturplanteskolens kunder havde brug for en specialbygget trailer, og den udfordring fik Henrik også løst: